Thursday 24 December 2015

[10] Gambar PELIK..!! Majlis Malam Berinai Nabila Huda Malam Tadi..


Nabila Huda bakal bernikah dengan kekasih hatinya pengurus restoran Kulcats, Izwan Johar, esok dijadualkan di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam pada jam 9 pagi.

Malam tadi pelakon seksi ini telah mengadakan majlis malam berinai yang dihadiri kaum keluarga dan rakan selebriti terdekat. 

Antara yang kelihatan hadir memeriahkan majlis berinai adalah Kilafairy, Sharifah Sakinah,Zarina Zainudin,  Erma Fatima, Datin Paduka Umie Aida dan Emelda Rosmila.
  
Apa yang menarik, Nabila menyambut majlis tradisi perkahwinan Melayu itu dengan tema Hawaii. Memang lain daripada yang lain apabila tetamu dirai dengan kalungan bunga di leher dan hiasan di kepala.

Malah, Nabila sendiri menghias dirinya dengan memakai skirt rambu-ramba umpama penari gelek Hawaii. Tetamu juga sporting datang dengan pakaian mengikut tema.

Selalunya malam berinai pasti ada unsur tradisional, tetapi kali ini majlis berinai Abil tampak PELIK dan sungguh UNIK bukan? Seronok juga sekali-sekala ada kelainannya. Harapnya majlis pernikahan Abil dan pasangannya esok berjalan dengan lancar seperti yang dirancang.











No comments:

Post a Comment