Thursday 7 January 2016

Abang Ipar MI4NG..!! Siswi Tak Tahan Digoda Sms LUCAH



Abang Ipar Gatal

Hai gais…

Aku ni dah bertahun-tahun ada masalah dengan abang ipar yang miang. Sejak 1st time aku mesej dia untuk minta tolong (sebab kakak aku yang suruh), sejak itulah dia kerap hantar mesej-mesej yang tak sepatutnya. Tanya buat apa, dekat mana, bla3 dan kadang-kadang hantar mesej lucah… Lepas tu bagi alasan tersalah mesej. Hari ni tersalah hantar mesej lucah, bulan depan tetibe mesej minta maaf pasal mesej lucah tu.

Even aku tukar nombor dan tak pernah bagi nombor baru dekat dia, tetap akan dapat mesej lucah dengan alasan 'tersalah hantar'. Hidup aku lebih tertekan bila keluarga dia pindah dekat dengan rumah. Kalau dengar bunyi tengah tumbuk lesung, dia akan mesej tanya tengah masak ape. Kalau rumah blackout, dia mesej konon-konon nak takutkan dengan cerita hantu. Kalau nampak aku keluar rumah nak pergi kerja, dia mesej cakap makin cantik la, ape la…

Sejak aku tau dia 'gila', memang aku dah x layan mesej-mesej dia. Jijik! Belum part dia menyamar jadi anak-anak buah aku dan chat kat FB tengah-tengah malam (sebab aku x add dia dan x layan SMS dia). Banyak lagi benda yang buat aku trauma. Pernah dia mengadu kat Mak aku sebab aku sombong dan tak salam dia bila datang rumah. Mak aku punyalah bagi ceramah panjang lebar, suruh hormat dan salam dia macam abang kandung sendiri. Yucks! Sedangkan dia yang beria-ia pesan kat aku supaya jangan bagitau dekat sapa-sapa termasuk Mak aku pasal semua yang dia mesej.

Aku pernah story kat beberapa orang adik-beradik aku. Tapi dorang xtau nak buat apa sebab melibatkan rumah tangga kakak sendiri. So aku terpaksa diam, dan cuba bersangka baik. Tapi setiap kali nampak aku macam dah ok, dia buat perangai balik. Kesan dia, aku jadi benci dekat anak-anak dia. Kalau aku buat baik, nanti bapak dorang yang lebih-lebih mesej. Sebab tu aku tak pernah layan dorang dengan baik, supaya dia tau yang aku tak suka apa yang dia buat. Tapi hari ni, aku nampak kebencian anak-anak buah aku dekat mak cik dorang. Sentap jugak bila kita tegur dan buat lawak sikit, tapi dorang balas dengan jelingan. Jahat sangat ke aku?

- Miss Estrogen




No comments:

Post a Comment