Sunday 10 January 2016

DiROGOL Selepas diberi D4D4H..!! KEM4LU4N Disumbat Duit RM20



KUCHING : Seorang jurujual wanita berdepan detik paling hitam dalam sejarah hidupnya apabila bukan saja diberi dadah, malah diperkosa berulang-kali sehingga lembik dalam kejadian Rabu lalu.

Lebih sadis, perogol berusia 31 tahun dan juga saudara teman serumahnya itu sempat lagi menyumbat  wang kertas RM20 pada lubang kemaluan mangsa selepas puas memperkosanya hingga ke pagi di rumah sewa wanita tersebut.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Polis Sarawak, Senior Asisten Komisioner Dev Kumar berkata, suspek dipercayai berjaya ceroboh rumah mangsa di Taman Seng Goon kira-kira pukul 7 malam sebelum masuk ke bilik wanita itu.

Mangsa cuba melawan namun tewas mengatasi kekuatan suspek yang mengikat wanita tersebut dan mengugut akan mencederakannya dengan pisau sebelum dipaksa menelan sejumlah pil dadah sehingga dia menjadi khayal dan lemah.

Ketika separuh sedar, perogol bertindak memperkosa mangsa beberapa kali sehingga ke pagi subuh keesokan hari dan‘meninggalkan wanita itu dengan menyumbat wang RM20 di bibir faraj mangsa yang penuh sisa air maninya.

Dev memberitahu, suspek bagaimanapun berjaya dicekup di rumahnya di Kampung Mongkos di Tebakang pada Khamis dan pihak polis turut merampas pisau selain tali pinggang yang digunakan dalam kes serangan seksual itu.

Siasatan awal polis mendapati, lelaki tersebut dipercayai tergamak memperkosa mangsa berulang kali tanpa henti dan belas kasihan sebagai balas dendam ekoran gagal dalam percintaan dengan bekas kekasihnya sebelum itu.

Suspek disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana kesalahan rogol 

Sekadar Gambar Hiasan

No comments:

Post a Comment